Facebook Pixel Code
-30% Decorațiuni, aplică în coș codul
XMAS30

Luptam impreuna impotriva Covid-19

- Regulament campanie -

Cadouri de sărbători
XMAS15 și XMAS301

  1. Organizatori:

Campania este organizată de in comun, prin colaboarea dintre:

1.1. S.C. ”LARIX MOBILA” S.R.L., cu sediul in Mun Reghin, str Iernuțeni nr 56 , jud Mures, având număr ordine la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Mureș J26/2430/1992, cod identificare fiscala RO 1239422, cont IBAN RO31 INGB 0011 0000 2843 8911, deschis la ING Bank NV Amsterdam, capital social 400.000 lei, legal reprezentata de dl Bereczki Zsolt, cu functia de Administrator, denumit in continuare “Organizator 1”,

Impreuna cu

1.2. SC ”2B Group” SRL, cu sediul in Mun Reghin, str Iernuțeni nr 56, jud Mures, având număr ordine la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Mureș J26/593/2004, cod identificare fiscala RO 16310946, cont IBAN RO90 INGB 0011 0000 3792 8911, deschis la ING Bank NV Amsterdam, capital social 800.000 lei, legal reprezentata de dl Bereczki Zsolt, in continuare ”Organizator 2”.

Si impreuna cu

1.3. SC ”MOBEL KRONSTADT” S.R.L. , cu sediul social în România, Jud. Brașov, Com. Sânpetru, Str. Marte nr. 34, Bl.1, Ap.1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J8/2680/10.12.2020, Identificator Unic la Nivel European (EUID) ROONRC. J8/2680/2020, cod unic de înregistrare 43437298, atribut fiscal RO, număr de cont RO42 INGB 0000 9999 1094 9903 deschis la ING BANK Office Brașov Răcădău, reprezentată de Dl. Zsolt BERECZKI, în calitate de Administrator și Dl. Marius-Constantin ACHIȚEI, în calitate de Administrator, in continuare”Organizator 3”.

Impreuna Partile se identifica in comun ca si ”Organizatori”

Avand in vedere că:

  • Organizatorii administreaza magazine sub brandul Naturlich, atat online, cat si magaizne fizice

  • Organizatorii doresc sa organizeze in comun o campanie de acordare voucher, in conditiile stabilite de acest regulament, folosind aceleasi termene, conditii si signalistica,

Organizatorii au adoptat urmatorul Regulament comun al campaniei, dupa cum urmează:

  1. Precizari

Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, pe parcursul desfasurarii campaniei, de a opri campania, in orice moment al acestuia, si/ sau sa schimbe regulile de participare, avand obligatia de a anunta publicul, in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, pe site-ul: www.naturlich.ro si prin actualizarea Regulamentului in cadrul Magazinelor Participante.

Intrand in Campanie, Clientii/Cumparatorii sunt de acord cu acest Regulament si cu faptul ca deciziile Organizatorilor sunt definitive si obligatorii in privinta Campaniei.

  1. Definitii
    1. Client – reprezinta clientii, persoane fizice sau juridice carora li se acorda voucherele. In conditiile acestui Regulament.

    2. Regulament – reprezinta prezentul de Regulament, impreuna cu actele aditionale ulterioare care il pot modifica si/sau completa si care fac parte din Regulament. In caz de modificare si /sau compleatre, Regulamentul se republica in forma actualizata.

    3. Voucher - reprezintă un cupon valoric, acordat de Naturlich, conform Regulamentului de acordare si/sau al continutului cuponului, indiferent de suportul sau modul in care se acordă, având o durată de valabilitate limitata, cu scopul de a fi folosit de Client ca instrument de plata parțială sau integrala a pretului, în perioada de valabilitate a cuponului.

  2. Perioada si aria de desfasurare a campaniei:

Campania se desfasoara în perioada 23.11.2021-24.12.2021, in care se acorda vouchere. Ulterior acordarii, voucherele se pot activa, respectiv folosi la achizitii din Magazinele Participante, pana cel tarziu 24.12.2021, dupa acare expira valabilitatea voucherelor si devin nule.

Prezenta Campanie se desfasoara in Magazinele Organizatorilor (Magazine Participante):

  1. Magazin eshop, pe site-ul www.naturlich.ro, apartinand Naturlich Online

Magazinele Naturlich:

    1. Naturlich Alba Iulia - Alba Iulia, jud. Alba, Romania, str. Alex Ioan Cuza, nr. 26

    2. Naturlich Baia Mare - Baia Mare, jud. Maramures, Romania, Str. Vasile Lucaciu, nr. 163

    3. Naturlich Bistrița - Bistrița, jud. Bistrita-Nasaud, Romania, Calea Moldovei, nr. 15A

    4. Naturlich Brasov Coresi Shopping Resort - Brasov, jud Brasov, Romania, str Zaharia Stancu nr. 1

    5. Naturlich Brașov - Brasov, jud. Brasov, Romania, str. Cărămidăriei, nr 1

    6. Naturlich Brăila - Sat Vărsătura, Com. Chișcani, jud Brăila, str. Principală, nr. 4, (din incinta Brăila Mall)

    7. Naturlich Cluj-Napoca – Cluj-Napoca, jud. Cluj, Romania, str. Traian Vuia, nr. 140

    8. Naturlich Oradea - Oradea, jud. Bihor, Romania, Calea Aradului, nr. 62 (ERA Shopping Park)

    9. Naturlich Pitești - Loc. Geamana, Comuna Bradu, Zona Comerciala, Nr. 1, Jud. Arges, (complex Auchan – Pitesti Retail Park )

    10. Naturlich Sibiu - Sibiu, jud. Sibiu, Romania, str. Alba Iulia, nr. 77A

    11. Naturlich Târgu Mureș - Târgu Mureș, jud Mures, Romania, Strada Predeal nr. 88, Târgu Mureș 540494 (Lângă Jysk – complex Tudor Center)

    12. Naturlich Timișoara - Timisoara, judTimis, Romania, Calea Aradului, nr. 56A, (in complex comercial Auchan Nord).

  1. Mecanismul Campaniei:

Organizatorii acorda Clientilor vouchere dupa cum urmează:

  1. In perioada 23.12.2021-24.12.2021, toti clientii care primesc un voucher de reducere de 15% la mobila, respectiv 30% la decoratiuni, valabil pana la 24.12.2021. Exemplu: În cadrul acestei campanii, clienții care fac cumpărături în perioada 23.11.2021-24.12.2021 in magazinele Naturlich, vor beneficia de un voucher de reducere 15% pentru mobila, 30% pentru decoratiuni, care poate fi utilizat la achiziționarea oricărui produs din Magazinele Participante. Voucherul poate fi folosit doar pentru cumpărături, rezervări și comenzi făcute în perioada 23.11.2021-24.12.2021. Reducerea se aplica la produsele cu status standard, excluzand status stoc limitat și outlet, produse personalizate, și care nu beneficiaza de alte reduceri de preț.

  2. Pentru a activa voucherul, înainte de finalizarea comenzii Clientii trebuie sa activeze voucherele astfel:

- in caz de comenzi online, pe www.naturlich.ro, Clientul introduce codul alfanumeric al voucherului in casuta dedicata sau il intrduce in cosul de cumparaturi, urmand ca valoarea voucherului sa fie scazuta din pret,

- in cazul comenzilor sau achizitiilor din Magazinele fizicie, Clientul prezinta la casa de marcat voucherul original, Naturlich urmand a inregistra beneficiul, cu ocazia emiterii facturii.

    1. Cuponul original se pastreaza la casa de marcat si nu poate fi reutilizat.

    2. Nu se poate folosi un voucher dupa expirarea perioadei de valabilitate, stabilit prin Regulament.

    3. Pentru o comanda, nu se pot cumula mai multe vouchere.

    4. Daca un voucher este acordat numai pentru anumite produse sau colecții, categorii de produse sau pentru anumite servicii, nu se vor putea folosi pentru alte produse/servicii.

    5. In caz de eventuale retururi de produse, pentru a caror plata s-a folosit voucherul, Naturlich nu va acorda in numerar contravaloarea voucherului folosit pentru plata, ci numai contravaloarea pretului achitat de catre client, conform Politicii de retur. In aceste cazuri, voucherul folosit initial nu se poate refolosi/reactiva.

    6. Nu se poate acorda rest la un cupon valoric, daca valoarea voucherului depaseste pretul comenzii.

  1. Taxe si impozite
    1. Orice obligaţie de natură fiscală în legătură cu voucherul acordat este în sarcina exclusivă a organizatorilor. În cazul in care se impune, Organizatorii va vira la bugetul de stat impozitul, TVA sau alte obligatii fiscale, conform prevederilor legale in vigoare.

  2. Conditii generale:

Organizatorii isi rezerva dreptul, la discretia sa absoluta, de a descalifica orice persoana care falsifica procedura de inregistrare sau functionare a Campaniei, care incalca prezentul Regulament, care actioneaza intr-un mod lipsit de etica sau perturbator sau care se determina ca actioneaza cu intentia de a deranja, abuza, ameninta sau hartui orice persoana. De asemenea, Organizatorii vor sanctiona si vor putea bloca la noi comenzi/achizitii Clientii care fac comenzi in gluma, derizorii, fara intentia de achizitie, ci cu scop sicanator, care fac retururi multiple nejustificate, furnizeaza informatii false pentru a beneficia pe nedrept de Campanie, etc.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament in orice moment, prin act aditional, care va fi publicat intr-un anunt oficial.

  1. Limitarea raspunderii:

In niciun caz, Organizatorul nu va fi responsabil sau raspunzator pentru niciun fel de daune sau pierderi de orice fel, inclusiv daune directe, indirecte, incidente, subsecvente sau punitive, rezultate ca urmare a participarii la acesta Campanie.

  1. Legislatie si litigii :

Prezentul Regulament este guvernat de legislatia romana. Daca una dintre clauze va fi declarata nula, celelalte clauze nu vor fi afectate si vor continua sa fie valabile si aplicabile in conformitate cu legislatia romana. Orice litigiu care decurge din prezentul Regulament va fi solutionat de catre instantele competente de la sediul Organizatorului.

  1. Regulamentul Campaniei :

Regulamentul de desfasurare a Campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant in Magazinele Partenere si pe site-ul www.naturlich.ro.

  1. Forta majora:

Forta majora reprezinta orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului, din motive independente de vointa sa si a carui aparitie determina imposibilitatea acestuia de a-si indeplini obligatiile asumate conform acestui Regulament.

Daca intervine situatia de mai sus sau apare o alta situatie de forta majora care impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor pe perioada in care indeplinirea obligatiilor va fi impiedicata sau intarziata conform legii.

  1. Incetarea campaniei:

Organizatorul isi rezerva dreptul de a inceta prezenta Campanie pe parcursul desfasurarii Campaniei cu mentiunea ca incetarea va fi adusa la cunostinta participantilor si a publicului cu minim 24 de ore inainte de incetarea efectiva.

Prezenta Campanie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment de forta majora sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea Campaniei sa presupuna cresterea bugetului alocat acestui proiect.

De asemenea, perioada campaniei poate fi prelungita, prin simpla modificare a Regulamentului publicat pe site si afisat in Magazinele Partenere.

  1. Protectia datelor cu caracter personal:

Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorii se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’) aplicabil incepand cu 25.05.2018.

Organizatorii actioneaza in calitate de operatori conform GDPR in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se inscriu in Campanie prin furnizarea datelor personale si a informatiilor comerciale care dovedesc achizitia.

  1. Tipul de date prelucrate

Datele personale prelucrate de Organizatorii sunt cele necesare pentru executarea contractului si emiterea facturii numele, prenumele, adresa pentru facturare, adresa de livrare, reclamatii.

    1. Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal:

Datele cu caracter personal sunt prelucrate in urmatoarele scopuri:

- organizarea si desfasurarea Campaniei;

- in vederea incheierii si executarii unui contract pe care persoana vizata l-a incheiat cu Organizatorii in scopul participarii la Campanie, solutionarea reclamatiilor si a solicitarilor din partea clientilor, inclusiv aspectele legate de comenzi, precum livrare, facturare, retur produse, solutionarea potentialelor litigii inaintate instantelor, recuperarea creantelor;

- solutionarea oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei;

- punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului pentru aparare in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului);

- activitati de arhivare, daca sunt cerute de legislatie (obligatia legala a Organizatorilor).

In cazul in care consimtamantul persoanelor vizate contituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-si retrage acest consimtamant in orice moment. In cazul in care clientii isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri promotionale si publicitare, Organizatorii vor inceta respectiva prelucrare fara a afecta insa alte operatiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac in baza altor temeiuri juridice.

Castigatorilor li se va solicita de catre Organizatori sa confirme ca numele, adresa si numarul de telefon, date necesare livrarii produsleor sunt corecte. Daca produsele se ridica de Clienti personal, nu sunt necesare aceste date. In lipsa furnizarii unor dat ede contact, Clientii nu vo rpute aif contactae de Organzatori in vederea finalizarii livrarilor sau petitiilor.

    1. Sursa si destinatarii datelor cu caracter personal:

Organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre:

- Partenerii sai, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite, notarilor publici/ avocatilor desemnati sa acorde asistenta pentru organizarea si desfasurarea Campaniei;

-Altor societati din Grup;

-Furnizori ai serviciilor aferente activitatilor de marketing (agentii de marketing, societati de furnizare a serviciilor de e-mail marketing), daca s-a optat pentru comunicari de marketing;

-Furnizori de servicii de curierat;

- Autoritati publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societati din Grup, daca dezvaluirea are la baza un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligatie legala, consimtamantul sau interesul legitim).

    1. Durata si locul prelucrarii

Datele cu caracter personal se pastreaza cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.

Datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioada suplimentara de minim 3 ani (cat este termenul de prescriptie pentru actiunile in justitie). Cu privire la datele cumparatorilor pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar-contabile (min 5 ani incepand cu anul fiscal urmator emiterii facturii).

Datele vor fi prelucrate in UE. Daca anumite programe de calculator sunt pastrate in afara UE, Organizatorul va lua masuri de a fi respectate toate masurile necesare protejarii acestora, conform legislatiei UE.

    1. Drepturile persoanelor vizate:

Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi. Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi:

a. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operatori confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existenta dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;

b. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.

c. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter personal atunci cand:

- Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si se prelucreaza;

- Si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;

-Datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;

- Datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante.

d. Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamant. De asemenea, se pot opune oricand prelucrarilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorilor, din motive care tin de situatia lor specifica.

e. Restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor in urmatoarele situatii:

- In cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pe o perioada care ii permite Operatorilor sa verifice exactitatea acestor date;

- In cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;

- In cazul in care Organizatorii nu mai au nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;

- In cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorilor prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.

f. Dreptul la portabilitate: in masura in care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorilor furnizarea datelor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat. Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorii pot sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

Pentru exercitarea drepturilor mentionate la punctele a)-f) persoanele vizate pot contacta Operatorii utilizand datele de contact mentionate la descrierea Organizatorilor Campaniei.

Inainte de a da curs oricarei astfel de cereri, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.

g. Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti; e-mail [email protected] De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se adresa in justitie.

  1. Temeiul legal:

Prezentul Regulament este in conformitate cu prevederile legislatiei nationale privind comercializarea produselor si serviciilor, respectiv Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 si legislatia privind protectia persoanelor fizice in legatura cu procesarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Reclamatiile privind produsele sau serviciile implicate in Campanie dupa finalizarea Campaniei in conformitate cu prezentul Regulament nu vor fi luate in considerare si nu vor reprezenta raspunderea Organizatorului.

In caz de tentativa sau fraudare a sistemului Campaniei, abuz sau orice fapte care afecteaza imaginea Organizatorului, acesta isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare pentru remedierea situatiei aparute.

Organizatorii vor lua toate masurile necesare pentru desfasurarea Campaniei in conditii normale conform celor de mai sus, dar nu isi asuma raspunderea pentru reclamatii, contestatii ale participantilor care nu vizeaza incalcarea cadrului legal in vigoare.

Organizatori

1 Campanie supusă unor termene si conditii

Produs adăugat la lista favorite

Website-ul nostru utilizează cookie-uri pentru a colecta date și astfel a da posibilitatea la o mai bună funcționare a acestuia, pentru a realiza date statistice și în scop de marketing. Dacă doriți să aflați mai multe despre politica noastră privind cookie-urile, vă rugăm să accesati link-ul.