GARANTII, RECLAMAȚII.

Toate produsele de lunga durata comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate si din categoria Bazar, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor, de maxim 1 an.

Pentru produsele de mobila, garantia acordata este de 2 ani, in lipsa unor altor preciari. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului, care completeaza certificatul de garantie Naturlich, care se poate descarca de pe site-ul www.naturlich.ro.

Pentru persoane juridice, garantia este de 1 an de la livrare, daca produsul a fost folosit in scop rezidential. Nu se acorda garantie pentru persoane juridice care folosesc produsele cu scop comercial sau in locuri publice..

Lipsa certificatului de garantie al producatorului din ambalaj inseamna ca se aplica doar certificatul de garantie naturlich, care se poate descarca aici sau care se poate solicita de la NATURLICH prin mail. Prin publicarea acestuia pe site, se comunica tuturor clientilor si vizitatorilor site-ului existand posibilitatea de a fi infrmati inainte de a plasa o comanda.

CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie si instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. NATURLICH! nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.

Toate reclamatiile privind aspectul sau cantitatile produselor (loviri, zgarieturi, spargeri, diferenta de culoare sau de nuanță, lipsa piese, lipsă produse, orice defect sau lipsa vizibila, care nu necesita asistenta de specialitate pentru a fi descoperită) sau care exista la data livrării se transmit in scris, în maxim 24 ore de la data livrarii catre client. Dupa expirarea acestui termen, nu mai este valabila reclamatia privind viciile aparente sau care ar fi putut fi descoperite la o verificare atenta.

Defectele apărute ulterior livrării, în cadrul termenului de garanție se notifică în cadrul acestui termen către naturlich astfel: Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului si fotografii relevante si clare privind defectele.

In cazul in care produsele sunt returnate catre NATURLICH, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu se cere ambalajul original, dar produsele trebuie ferite de orice defectiune pe durata manipularii si transportului.

NATURLICH! va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, NATURLICH! poate sa decida, cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.:

- respingerea reclamatiei;

- remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;

- acordarea unui rabat;

- înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia.

- nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara autorizatia NATURLICH.

Remedierea reclamatiei se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare, maxim 20 de zile.

Reclamatiile se trimit la adresa SC LARIX MOBILA SRL, localitatea Reghin, strada Gurghiului, nr. 69, 545300, judet Mures sau se notifica verbal la numărul de telefon  0265 511612 sau in scris prin fax la nr. 0265 511612 sau pe adresa de e-mail hallo@naturlich.ro