DREPTUL DE RETRAGERE

01. Potivit legislatiei in vigoare (OUG nr 34/2014), Consumatorul (persoana fizica) are dreptul să sa renunţe la produsele cumparate, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

02. Cheltuielile de transport sunt suportate de catre consumator, iar modalitatea de transport trebuie astfel ales, incat sa asigure returul produselor in siguranta si fara a cauza deteriorari de orice fel produselor. In vederea pregatirii transportului de retur, consumatorul va ambala produsul in acelasi fel in care a fost livrat de catre Vanzator, fara a fi obligatoriu pastrarea sau refolosirea ambalajului original.

03. In caz de retur, Clientul va notifica in scris Naturlich de intentia sa de retragere din contract, prin transmiterea catre Naturlich a formularului de retur, in cadrul termenului de retragere, calculat din ziua livrarii.

04. Nu acceptăm retururi la  adrese neconfirmate de catre Naturlich sau cu ramburs sau dupa expirarea termenului de retragere.

05. CLIENTII trebuie sa mentioneze în formularul de retur dacă doresc rambursarea banilor si sa indice contul bancar sau schimbarea produsului, cu mentionarea produsului dorit in schimb.

06. În cazul în care nu se respecta condiţiile de retragere (retur) mentionate in acest capitol, Naturlich nu va accepta returul.

08 ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, arsuri, componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT,  NATURLICH  are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.

09. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile de la notificarea Naturlich privind returul, cu conditia ca produsele sa fie receptionate de catre Naturlich, in cadrul acestui termen. Naturlich va folosi aceeasi modalitate de plata ca cea folosita de Consumator initial,cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Naturlich nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Naturlich.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii:

Sa returneze produsele ambalate corespunzator si fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat catre Naturlich decizia sa de retur.

Sa suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor (dezasmblare, ambalare corespunzatoare, transport la adresa indicata de Naturlich).

Sa nu deterioreze bunurile prin manipulare, asamblare/montare, dezasamblare, ambalare, folosire, in caz contrar vor suporta costurile pt reparare, dupa ce produsele vor fi evaluate de catre Naturlich la receptie.
Sa transmita catre Naturlich si  fotografii cu starea produsului pentru a dovedi ca produsul nu a fost deteriorat dupa receptie.

Exceptii: Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna (nu sunt acoperite de dreptul de retragere):

a. Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;

b. Produsele distinct personalizate pentru consumator;

c. Produsele care, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

d. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (saltele, prosoape, metraje, produse din „Bazar”etc);

e. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

f. Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine, intrucat nu este vanzare la distanta (online), ci clientul are posibilitatea de a verifica produsul inainte de achizitia propriu-zisa.


10. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Naturlich! are dreptul de a respinge solicitarea de retur, de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, taxa nu mai mica e 10% din valoarea produsului.

11. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. nr 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

12. Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.