Cum cumpăr?

Alegeți produsele
Folosind meniul din stânga, navigați prin categoriile de produse. La fiecare produs este o descriere a principalelor caracteristici la capitolul ”Descriere”. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare, ne puteți comanda prin una din modalitățile descrise la ”Contact” sau direct prin mesageria de pe site. Vă sugerăm să verificați cu precădere dimensiunile produselor și ale spațiului dumneavoastră, pentru a vă asigura că aveți loc suficient pentru instalarea produselor.
La fiecare produse este indicat un termen de livrare aproximativ. La confirmarea comenzii, vi se va confirma și perioada de livrare.
Odată ce ați găsit un produs care se potrivește dorințelor dvs., apăsați pe butonul ADAUGĂ LA COȘ.



Cantitatea implicită este 1 bucată. Puteți selecta numărul dorit de produse folosind butoanele alăturate  
Atentie, majoritatea produselor sunt  in stoc limitat, de aceea, numai după verificarea stocului curent, vă vom putea confirma, prin agenții noștri, disponibilitatea produselor și acceptarea comenzii. Cu precădere, produsele marcate ca ”stoc limitat” sau ”outlet” este posibil să fie deja rezervate sau comandate de alți Clienți.

Coșul de cumpărături
La adăugarea produselor în coș, veți avea posibilitatea să alegeți să fiți direcționat pe pagina coșului de cumpărături, unde aveți posibilitatea să revedeți lista produselor, să actualizați cantitatea sau să renunțați la unul sau toate produsele selectate, sau să vă continuați cumpărăturile, ”Înapoi la cumpărături”. Pentru a mai adăuga produse în coș, puteți reveni în magazin prin apăsarea butonului "Mă întorc în magazin".

După ce ați ales produsele, pentru finalizarea comenzii, completați câmpurile necesare trimiterii comenzii.
Pentru persoane fizice este  obligatorie completarea următoareloe câmpuri: nume și prenume, adresă de e-mail, adresa de facturare și de livrare, daca este diferită, număr de telefon, pentru verificare comandă și comunicare. Datele cu caracter personal sunt prelucrate conform legislatiei in vigoare. Mai multe informatii găsiti in capitolul Politica de confidențialitate. Vă rugăm să citiți informațiile înainte.
Reprezentantii persoanelor juridice vor trebui sa ocmpleteze câmpurile cu: denumirea persoanei juridice, date privind cod unic de identificare, număr de înregistrare, cont bancar, banca, adresa sediului social si de livrare (daca etse diferita), adresa de email si numar de telefon al reprezentantului legal sau persoanei care face comanda in numele persoanei juridice.

PRET
Pretul final al produselor va fi afisat la finalizarea comenzii .Valoarea comenzii este suma dintre pretul produselo (afisat la fiecare produs) si costul transportului.  Preturile sunt afisate cu TVA.
De asemenea, va fi afisat si costul de livrare, conform tarifelor din site, preucm si totalul de plată.

Costul transportului pentru cumpărături în valoare însumată mai mică de 500 lei, este  de 20 de lei, indiferent de destinație.
Costul transportului pentru produse cu valoare mai mare de 500 lei este: ....
Condițiile de transport și livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.

MODALITATE DE PLATA
Plata produselor se va face numai dupa ce verificam disponibilitatea produselor si confirmati mentinerea comenzii telefonic. In lipsa confirmării comenzii, orice plată facuta de dvs nu se va accepta și veți primi inapoi orice suma virata astfel.
Plata se poate face prin oricare dintre modalitati:
⦁    Plata online cu card bancar, fie prin platforma PayU, fie prin platforma MobilPay
⦁    Plata numerar la livrare  - numai pana pentru comenzile de pana la 500 lei
⦁    Virament bancar (ordin de plată) –
⦁    Prin credit bancar, prin oricare dintre partenerii menționați pe site.  In acest caz, veți fi redirecționat către site-ul IFN ales de dumneavoastră.

Plata cu CARD BANCAR
Puteţi face plata integral cu card bancar. Tot ce trebuie să faceţi este să alegeţi ca modalitate de plată “Plata cu card bancar”, după care apăsaţi „Trimit comanda” veţi fi direcţionat pe o pagină securizată de plăţi online.
Întreaga tranzacţie se va desfăşura pe serverele ePayment.
Naturlich nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

1. Plata cu STAR BT
Puteţi face plata integral sau în maximum 6 rate fără dobândă. Pentru a beneficia de această opţiune trebuie să alegeţi ca modalitate de plată „Plata cu Star BT”. După ce veţi apăsa pe „Trimit comanda” veţi fi direcţionat pe o pagină securizată de plăţi online.
Întreaga tranzacţie se va desfăşura pe serverele ePayment.

2. Plata cu CARDAVANTAJ
Puteţi face plata integral sau în 3, 6 respectiv 12 rate fără dobândă. Pentru a beneficia de această opţiune trebuie să alegeţi ca modalitate de plată „Plata cu Cardavantaj”. După ce veţi apăsa pe „Trimit comanda” veţi fi direcţionat pe o pagină securizată de plăţi online. Întreaga tranzacţie se va desfăşura pe serverele ePayment.

3. Plata cu CARD GARANTI
Puteţi face plata integral sau în 3, 6 respectiv 10 rate fără dobândă. Pentru a beneficia de această opţiune trebuie să alegeţi ca modalitate de plată „Plata cu CRAD GARANTI”. După ce veţi apăsa pe „Trimit comanda” veţi fi direcţionat pe o pagină securizată de plăţi online. Întreaga tranzacţie se va desfăşura pe serverele ePayment.

4. Ordin de plată\Virament bancar
Plata prin Ordin de plată\Virament bancar se face în baza facturii proforme, emise de societate, în urma confirmării prin e-mail a comenzii cu un consultant de vânzări. Pe ordinul de plată se va menţiona obligatoriu numărul de comanda / proformă indicat de NATÜRLICH. Pentru a beneficia de această opţiune trebuie să alegeţi ca modalitate de plată „Ordin de plată\Virament bancar” după care apăsaţi „Trimit comanda”. Prin e-mail o sa primiti o confirmare / proformă cu care puteți să faceți plata.
Dacă pe ordinul de plată nu apar informaţiile de mai sus, vă rugăm să ne trimiteţi dovada plăţii cu indicarea informaţiilor de mai sus pe adresa de e-mail hallo@naturlich.ro. În caz contrar avem dreptul de a suspenda termenul de livrare până la confirmarea efectuării plăţii.

AVANS
Dupa confirmarea comenzii de catre Naturlich, este necesara achitarea unui avans, in valoare de minim 45% din valoarea comenzii, diferenta urmand a fi achitata pana in ziua livrarii.

Plata este considerată facută numai de avem confirmarea băncii noastre că am încasat suma achitată.

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile de pe site inainte de a trimite comanda. Prin trimiterea comenzii, va asumati plata produselor comandate.

După trimiterea comenzii, imediat veți primi un email de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de dată a NATÜRLICH. În cel mai scurt timp, cel mult in urmatoarele 2 zile lucratoare, veți fi contactat telefonic de câtre un operator NATÜRLICH pentru stabilirea detaliilor legat de plata și livrarea comenzii. Numai dupa acest moment vom putea confirma comanda, de aceea va rugam sa ne raspundeti. Daca nu va putem contacta in maxim 2 zile lucratoare, comanda va fi anulată.
Dacă pentru comanda dvs este necesar să achitați un avans, conform capitolului de mai sus, va trebui să virați avansul in maxim 2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Avansul se poate achita numai prin card sau virament  bancar.
 
Achitarea se face în baza unei facturi proforme:  
ATENȚIE!
Termenul de livrare  începe să curgă din momentul achitării avansului.
Restul de 55% din valoarea comenzii se achită după ce consultantul de vânzări vă contactează pentru a vă confirma procesarea comenzii și disponibilitatea de livrare.
Daca nu achitati in cel mult 2 zile lucrătoarte din acest moment, Naturlich are dreptul de a anula comanda si de a va restitui avansul.
ATENȚIE!
Livrarea se va face dupa ce achitarea diferenței este confirmată de banca.

Livrarea
Termenul de livrare este între 7-90 zile lucratoare din momentul achitării avansului, în funcție de disponibilitate în stoc. Cu exceptia cazurilor in care optati pentru plata ramburs, produsele se vor livra numai după încasarea integrală a produselor.
Termenul de livrare se calculează în zile lucrătoare. Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la data şi în intervalul orar stabilit de comun acord cu operatorul NATÜRLICH. ATENTIE! Livrarea se face până în fața imobilului.

Perioada de livrare a produselor difera in functie de disponibilitatea acestora si este confirmată de Naturlich in confirmarea de comandă. Livrarea se face prin firma de transport in intervalul specificat la plasarea comenzii, acesta fiind influentat de produsul cu cea mai indelungata perioada de livrare din comandă.
Este posibil, ca din cauza comenzii unei cantități mai mari, termenul de livrare sa fie mai lung.
Livrarile partiale sunt permise numai daca sunt ambele parti de acord.
Aveti posibilitatea de a cere decalarea livrării cu cel mult 7 zile. Pentru a solicita decalarea acesteia, va rugam sa trimiteti un email pe hallo@naturlich.ro specificand numarul comenzii.
Aveti posibilitatea de a anula comanda integral sau numai pentru anumite produse, pana la livrare, contactandu-ne in scris. Dupa livrarea produselor puteti sa va exercitati dreptul de retragere, conform informatiilor de aici.
O comanda deja plasata nu se poate modifica. Daca doriti sa modificati o comanda, va trebui  sa anulati comanda actuala si sa plasati o noua comanda daca doriti un alt tip de produs, alt model sau alta culoare sau doriti sa adaugati si alte produse, dar nu inainte de a verifica stocul si disponibilitatea produsului.
De la preluarea produselor, de dvs sau alta persoana in numele dvs, preluati riscuriel pierderii sau deterioarii acestora.

Politica de vanzare
Accesul la cumpararea produselor prin site-ul www.naturlich.ro este permis oricarui utilizator, fără a exista o condiție obligaorie de a-și face cont.
Naturlich isi  rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de catre Client folosirea unui limbaj tendentios in comunicarea cu reprezentantii Naturlich, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Naturlich. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.  In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Naturlich isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.

ANULARE COMENZI DE CATRE NATURLICH
Naturlich poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
⦁    esuarea / invalidarea tranzactiei online;
⦁    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
⦁    furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
⦁    activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.naturlich.ro, societatii larix Mobila SRL si /sau partenerilor sai;
⦁    Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Larix Mobila SRL ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
⦁    livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
⦁    alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de doua comenzi intr-un interval de 30 zile).
⦁    Din cazua unor erori tehnice sau umane, prețurile, cantitatile disponibile termenele de livrare sau alte elemente esențiale ale produselor oferite spre vanzare sunt gresite: in mod expres se prevede ca atunci cand preturile sunt vădit mai mici față de valoarea produselor, Naturlich are dreptul sa anuleze acele comenzi, notificand in scris clientii privind informatiile corecte. Abuzarea de catre clienti prin lansarea de comenzi abuzive, da drept Naturlcih sa limiteze accesul clientului pe site.

Intarziere la livrare
În cazul în care Naturlich nu şi-a îndeplinit obligaţia de a livra produsele in termenul de livrare stabilit la confirmarea comenzii, Clientul ii va acorda in scris un termen de gratie de minim 10 zile de la notificareDaca nici in acest termen, Naturlich nu livreaza produsele comandate, Clientul are dreptul sa ceara rezolutiunea contractului. Clientul are dreptul sa ceara rezolutiunea contractuluui si fara a acorda in prealabil un termen de gratui, daca Naturlich refuza expres sa livreze, sau daca Clientul a instiintat Naturlich, la plasaraea comenzii ca respectarea termenului de livrare este esential.

Naturlich va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către consumator  în decurs de cel mult 7 zile de la data la care consumatorul a comunicat in scris decizia sa de terminare a contractului. Restituirea sumelor se va face prin virmanet bancar in contul indicat de catre Client.