Aparitii in presa

Noua linie de mobilier Larix

17-02-2014 - news.jurnaldereghin.ro

Reghinul se mai poate mândri cu un brand în Europa. Este vorba despre mobilierul produs în fabricile administrate de familia Bereczki. Sâmbătă 15 februarie aceasta a primit vizita partenerilor de afaceri din ţară. Oaspeţii au trecut prin cele două secţii în care se produc săptămânal în jur de 500 de canapele şi colţare de toate tipurile. Au cunoscut procesul modern de fabricare a produselor şi ceea ce le face unice pe piaţă, şi anume, conceptul de personalizare. Asta deoarece clienţii pot alege dintre peste 150 de tipuri de stofă şi tot atâtea modele de piele ecologică şi naturală. După vizitarea fabricilor din Reghin şi Aluniş, ziua a continuat la magazinul de prezentare din Tîrgu-Mureş cu prezentarea noilor colecţii destinate pieţelor europene.




Naturlich, magazinul tău de mobilă şi decoraţiuni interioare, este acum si  în Brăila

(09-05-2013 - www.brailachirei.wordpress.com)

Joi, 9 mai 2013, la ora pranzului se deschide un nou magazin în complexul comercial Promenada Mall Brăila – Carrefour. Practic, un nou concept de retail de mobilier şi decoraţiuni va fi disponibil prin showroom-ul Naturlich – pagina web la http://www.naturlich.ro/ –  al producătorului român de mobilier Larix. Situat în incinta Promenada Mall Brăila, Naturlich dispune de un spațiu modern de peste 3.300 metri patrati, aici produsele putand fi văzute şi testate în varii situaţii ambientale.
Astfel, Naturlich încheie la Brăila a treia investiţie după Tîrgu Mureş şi Sibiu, alocând celui mai nou spaţiu un buget de 300.000 euro, totalul investiţiilor din 2013 ridicându-se la 800.000 euro.   Naturlich
Compania este deja prezentă în Cluj, Baia Mare, Alba Iulia, Târgu Mureş, Sibiu, Bistriţa, Piteşti, Oradea şi Mediaş, dispunând de un spaţiu total de peste 20.000 metri patrati in showroom, în care se comercializează peste 7.000 de articole, furnizate de peste 90 de furnizori – români şi din străinătate.
“Determinare pentru a finaliza acest proiect de expansiune ne dă faptul că produsele Naturlich, realizate în fabricile noastre de la Reghin, sunt apreciate în foarte multe ţări europene în care exportăm lunar peste 20.000 de piese de mobilier”,  precizeaza Bereczki Zsolt.
Una dintre noutatile de gen aduse de Naturlich la Braila este brand-ul Cadoro Mobili: produse de bucătărie şi mobilier premium.

Natürlich a adus primăvara

(18-03-2013 - www.mesageruldesibiu.ro)



Cel mai mare show-room de mobilă Natürlich a fost deschis de 1 Martie la Sibiu, în incinta Centrului Comercial Ambient.

La deschiderea oficială a showroom-ului au fost prezenți, pe lângă directorul general Ambient, Ioan Ciolan, directorul general Larix, Zsolt Bereczki, și primarul Sibiului, Klaus Iohannis, președintele Consiliului Județean, Ioan Cindrea, vicepreședintele Ioan Banciu și prefectul Ovidiu Sitterli. Oficialitățile locale au salutat prezența la Sibiu a brandului Natürlich și inițiativa Ambient.

Parteneriat vechi
Colaborarea dintre cele două companii a început încă din 2010. Atunci, Ambient și producătorul de mobilă Larix, din Reghin, au demarat un parteneriat prin care segmentul comercial de mobilă din cadrul centrelor Ambient a fost transferat către brand-ul Natürlich. În prezent, compania deține în România nouă magazine, din care șapte se găsesc în centrele Ambient. „Încercăm să dezvoltăm parteneriate cu alte companii care ar putea întregi ofertele noastre și iată că Natürlich deschide la Sibiu cel de al șaptelea showroom din rețeaua de centre comerciale Ambient”, a motivat Ioan Ciolan.

Ofertă diversificată
În centrul comercial din Sibiu, Natürlich prezintă mobilă și decorațiuni interioare realizate la standarde de calitate germană, dar cu prețuri accesibile. În cadrul centrului comercial din Sibiu, showroom-ul Natürlich evidențiază o nouă imagine și un nou concept de prezentare într-un spațiu de peste 3.000 de metri pătrați. Clienții au la dispoziție peste 7.000 de articole de mobilier și decorațiuni interioare, 200 de modele de canapele, simulare-proiectare 3D pentru bucătarii, precum și cel mai mare spațiu de pe piața de profil, respectiv 450 de metri pătrați, dedicat exclusiv dormitoarelor.

Servicii complete
Oferta Natürlich vine în întâmpinarea clienților cu servicii superioare de livrare, preţuri competitive pentru produse şi, în special, prin oferirea unor soluţii practice, estetice și inteligente de amenajare a încăperilor în funcție de nevoile clienților. „Sunt născut în Reghin, unde erau mulţi saşi, buni gospodari şi organizatori. Reghinul este renumit în industria mobilei tocmai datorită saşilor. Aşa s-a născut brandul Natürlich, care se adresează unui segment mediu, între Mobexpert şi Ikea, o nişă care nu a fost exploatată şi care funcţionează bine. Când vine vorba despre mobilier şi decoraţiuni, vom răspunde mereu Natürlich tuturor solicitărilor clienţilor noştri. Viziunea noastră urmăreşte schimbarea imaginii serviciilor din această industrie, printr-o abordare diferită a relaţiilor cu clienţii. Mizăm pe înţelegerea dorinţelor celor care ne calcă pragul şi pe faptul că, indiferent de solicitare, noi vom putea veni cu răspunsul potrivit”, promite Bereczki.

Mobilă din Reghin... la Tîrgu Mureș

(25-02-2015 - news.jurnaldereghin.ro)

Reghin a fost din nou pe buzele târgumureşenilor cu ocazia inaugurării unui magazin de mobilier şi decoaraţiuni. Meritul aparţine unei renumite fabrici de mobilier masiv şi tapiţerie din Reghin care îşi vinde marfa în toată ţara sub un brand nou premiat internaţional. Noul magazin se află la etajului celui mai renumit şi vechi complex comercial de amenajări interioare din Tîrgu Mureş. Inaugurarea s-a bucurat de prezenţa oficialităţilor atât din municipiul reşedinţă de judeţ cât şi din Reghin.




Calitate la preţuri cumsecade: Lanţul de mobilier şi decoraţiuni Naturlich a deschis primul showroom la ERA Park 

(10-9-2012 - www.ebihoreanul.ro)


Producătorul român de mobilier Larix a inaugurat, luni, la Oradea, primul showroom de mobilă Naturlich. Unitatea s-a deschis în complexul comercial ERA Shopping Park din Calea Aradului, pe o suprafaţă de 2.550 metri pătraţi şi a beneficiat de o investiţie de 500.000 de euro.

"Este cel de-al nouălea magazin al companiei Larix, cu capital integral românesc", a declarat la inaugurare Zsolt Bereczki, patronul companiei, sosit la Oradea special pentru eveniment. "Oferta noastră cuprinde atât produse realizate în fabricile proprii, în proporţie de 30-35%, cât şi mobilier al altor producători şi distribuitori", a spus Bereczki.

Calitate, preţuri bune
Potrivit directorului comercial al companiei, Victoria Cadar, mobilierul Naturlich este unicat, în sensul că piesele sunt confecţionate cu o tehnologie specială, care nu poate fi replicată. Spre deosebire de alte magazine, mobilierul de aici este masiv, rezistent, nu din pal, ceea ce garantează calitatea superioară a acestuia. La mobilierul compact, Larix foloseşte preponderent stejarul, iar în cazul tapiţeriei, materialele utilizate sunt mai ales stofa şi pielea ecologică.

Cu toate acestea, preţurile nu sunt "piperate", mobilierul adresându-se consumatorului cu venituri medii, dar nu numai. "Preţul este unul dintre avantajele care ne-a propulsat în ultimii ani pe piaţă. Produsele noastre sunt la preţ de producător. Aici am câştigat cotă de piaţă 25%, anul acesta", a spus Bereczki.
Un dormitor, de pildă, poate costa între 999 lei şi 7.999 lei, iar o canapea - între 499 lei şi 12.000 de lei, cea mai scumpă fiind o canapea din piele albă cu cristale Swarovski, care este, de altfel şi una dintre atracţiile salonului.

Un alt aspect inedit este că reprezentanţii magazinului au dezvoltat un brand secundar, Happrix, de la "happy price", ce constă de fapt într-un sector amenajat în cadrul magazinului şi care beneficiază şi de o intrare separată. "Aici se poate găsi, la un preţ accesibil, mobilier pentru cei care stau în chirie de pildă sau pentru studenţi. E genul de mobilier rentabil din punct de vedere al costului, dar pe care nu regreţi că îl laşi în apartamentul din care te muţi", a explicat directorul comercial.

Mobilier şi decoraţiuni
Showroom-ul din Calea Aradului este unul modern şi primitor. Pe lângă mobilier pentru living, dormitor, camera copilului sau bucătărie, este specializat şi pe decoraţiuni. Doritorii pot găsi aici de la lenjerie de pat până la lumânări, veselă şi tacâmuri în felurite modele. "Conceptul e ca un client care intră aici să găsească tot ce îi trebuie pentru casă. Nu trebuie să meargă în zece locuri pentru a-şi aranja locuinţa", a spus Zsolt Bereczki.

Întrebat şi dacă nu este un dezavantaj faptul că magazinul vine într-un corp de clădire unde sunt prezente şi alte branduri populare de mobilă, acesta a spus că nu şi că dimpotrivă, prezenţa altora este benefică, iar concurenţa - constructivă.
Spre deosebire de alte companii, deloc de neglijat este că oricine poate comanda mobilierul din magazinul online, www.naturlich.ro, iar angajaţii de la Naturlich acordă o mare importanţă consilierii clientului, mai ales că unele piese de mobilier pot fi adaptate, în funcţie de preferinţele clientului şi de design. "Vom încerca să nu îi spunem că un lucru nu se poate. În plus, în 70% din cazuri, mobilierul este livrat în 48 de ore", a mai spus Victoria Cadar.
Naturlich Oradea are deocamdată 18 angajaţi, a fost inaugurat luni şi sfinţit de doi preoţi.

Casa mobilei
Prin deschiderea acestui magazin, complexul comercial însumează peste 13.000 metri pătraţi de spaţiu cu mobilier. "ERA Park doreşte să devină cel mai mare centru comercial de mobilă şi decoraţiuni din nord vestul ţării. Până acum avem peste 13.000 de metri pătraţi", a declarat la inaugurare Delia Flechianu, responsabilul de comunicare al ERA Park Oradea.

"Deschiderea magazinului Naturlich va adăuga un plus de valoare şi atractivitate mixului de chiriaşi din ERA Shopping Park. Extinderea retailerului în această zonă dovedeşte de asemenea că cei mai importanţi comercianţi de produse home & deco continuă să valorifice oportunităţile pe care le oferă piaţa locală şi continuă să se extindă în centre comerciale de succes din România", afirmă şi Graham Kilbane, COO al Fondului de Investiţii Argo, dezvoltatorul ERA.

Compania Larix are sediul în Reghin, judeţul Mureş, este deţinută de omul de afaceri Zsolt Bereczki şi este membră a APRM (Asociaţia Producătorilor Români de Mobilier). În ceea ce priveşte activitatea de export, Larix vinde preponderent mobilier de interior, living şi sufragerii, precum şi articole sportive şi mobilier de grădină. În România, printre produsele preferate de consumatori se numără mobilierul furniruit, în stil contemporan, minimalist, pentru living, sufragerii, dar şi canapele.

Mobilier de calitate şi servicii ireproşabile? „Natürlich”

(28-6-2012 - www.gazetadecluj.ro)

Mobilierul modern şi de o calitate deosebita se intalneşte cu serviciile prompte, adaptate nevoilor clienţilor, la showroom-ul Natürlich din Cluj-Napoca. Situat in incinta centrului comercial Ambient, magazinul Natürlich dispune de un showroom modern in care produsele pot fi admirate in situaţii creative de amenajare. Dorind sa se distinga prin servicii superioare de livrare, preţuri competitive pentru produse de calitate deosebita şi, mai cu seama, prin absenţa cuvantului ”nu” din relaţia cu clienţii, Natürlich vine cu soluţii practice de amenajare. Oferta Natürlich cuprinde atat produse realizate in fabricile proprii ale companiei, cat şi produse provenite de la alţi distribuitori sau producatori. Personalul a beneficiat de sesiuni speciale de instruire, astfel incat toţi consilierii din magazin sa cunoasca temeinic produsele şi beneficiile acestora, pentru a asigura consultanţa şi serviciile de inalta calitate promise clienţilor.

„Vom raspunde mereu ”Natürlich” la solicitarile clienţilor”

„Cand vine vorba despre mobilier şi decoraţiuni, vom raspunde mereu ”Natürlich” la toate solicitarile clienţilor noştri. Viziunea noastra urmareşte schimbarea imaginii serviciilor din aceasta industrie, printr-o abordare diferita a relaţiilor cu clienţii. Mizam pe inţelegerea dorinţelor celor care ne calca pragul şi pe faptul ca, indiferent de solicitare, noi vom putea veni cu raspunsul potrivit”, declara Zsolt Bereczki, directorul general al companiei Larix. Serviciile specifice oferite de Natürlich constau in: consilierea clienţilor, pentru ca aceştia sa işi amenajeze casa mult dorita intr-o maniera practica, dar in egala masura estetica şi inteligenta; livrarea in maximum 48 de ore a pieselor cumparate; personalizarea de mobilier, in funcţie de dorinţele distincte ale clienţilor, precum şi servicii de montaj, la domiciliul clientului. Toate acestea stau sub semnul unei politici de preţuri orientate inspre consumator. ”Dorim sa oferim clienţilor produse de calitate, la cel mai bun preţ de pe piaţa. Vom miza pe a oferi mereu mai mult decat concurenţa, in cazul oricarui produs ori serviciu. Ne dorim ca toţi cei care ne trec pragul sa traiasca o experienţa frumoasa de selectare şi achiziţie a pieselor de mobilier sau a decoraţiunilor şi speram sa se simta ca acasa in magazinele noastre”, afirma Victoria Cadar, directorul comercial Natürlich. Primul magazin Natürlich a fost deschis chiar la Cluj-Napoca, in luna martie a anului trecut. Producatorul roman Larix a deschis magazinul de mobilier in centrul comercial Ambient, realizand astfel o investiţie de 500.000 de euro. „In prezent, avem opt magazine proprii care funcţioneaza conform sistemului „store in store” in cadrul centrelor comerciale Ambient şi alte 49 de magazine partenere ale fabricilor Larix, in mai multe judeţe din Romania. Perspectiva noastra pentru urmatorii cinci ani este de a avea magazine Natürlich in toata ţara, cel puţin cate unul in fiecare judeţ”, confirma Victoria Cadar, director comercial al companiei.

Patru showroom-uri in ţara

De atunci, Natürlich a continuat sa-şi indeplineasca obiectivul pentru urmatorii cinci ani de a avea magazine in toata ţara, dorind sa se distinga prin servicii superioare de livrare şi preţuri competitive pentru produse. In 1 iunie 2012 s-a lansat brandul Natürlich şi pe piaţa mobilei şi decoraţiunilor din Bistriţa, al IV-lea dupa cel din Cluj Napoca, Alba–Iulia şi Piteşti. Demersul de creare a unui nou brand de retail şi de implementare a acestuia in lanţul de magazine deţinut de compania Larix a pornit din dorinţa producatorului de mobilier de a crea o diferenţa pe piaţa. ”Vrem sa aratam ca lucrurile se pot face altfel, mult mai orientat inspre consumator. Vrem, totodata, sa asiguram o mai buna vizibilitate pe piaţa produselor Larix, dar, mai presus de orice, vrem sa oferim consumatorului roman mobilierul şi experienţa de cumparare pe care şi le doreşte!”, conchide Zsolt Bereczki. Brand-ul Natürlich a fost dezvoltat de compania de strategie şi design de brand BrandTailors, din Bucureşti. „Procesul de creare a acestui brand s-a bazat pe activitaţi complexe de audit asupra marcii şi asupra categoriei din care face parte, pe workshop-uri strategice, menite sa evidenţieze obiceiurile de cumparare şi caracteristicile cumparatorilor, iar soluţia propusa de consultanţii companiei noastre a fost aceea de a poziţiona pe piaţa un magazin "nemţesc" cu suflet "romanesc", de unde şi numele cu fonetica germana Natürlich, care se traduce in limba romana prin desigur sau bineinţeles. Acest brand este el insuşi un raspuns afirmativ la orice probleme aparute odata cu nevoia de mobilare şi decorare a casei”, explica Beatrice Daniş, Brand Strategist BrandTailors.

Mereu mai mult decat concurenţa

Compania Larix, cu sediul in Reghin, judeţul Mureş, este deţinuta de omul de afaceri Zsolt Bereczki şi membra APRM (Asociaţia Producatorilor Romani de Mobilier). In ceea ce priveşte activitatea de export, Larix vinde preponderent mobilier de interior, living şi sufragerii, precum şi articole sportive şi mobilier de gradina. In Romania, printre produsele preferate de consumatori se numara mobilierul furniruit, in stil contemporan, minimalist, pentru living, sufragerii, dar şi canapele.


Un nou retailer? Natürlich!

(10-3-2011 - www.romanialibera.ro)



Primul magazin Naturlich, un brand nou de retail pe piaţa mobilei, a fost inaugurat de producătorul român Larix, la Cluj-Napoca, în centrul comercial Ambient, în urma unei investiţii de 500.000 de euro. Planurile companiei sunt de a avea magazine Naturlich în toată ţara, cel puţin câte unul în fiecare judeţ, pentru următorii cinci ani, dorindu-se să se distingă prin servicii superioare de livrare şi preţuri competitive pentru produse.

Serviciile specifice oferite de Naturlich vor consta în: consilierea clienţilor, pentru ca aceştia să îşi amenajeze casa mult dorită într-o manieră practică, dar în egală măsură estetică şi inteligentă; livrarea în maximum 48 de ore a pieselor cumpărate; personalizarea de mobilier, în funcţie de dorinţele distincte ale clienţilor, precum şi servicii de montaj, la domiciliul clientului. Toate acestea stau sub semnul unei politici de preţuri orientate înspre consumator.


Un nou retailer de mobilier si decoratiuni? Naturlich!

(28-2-2011 - www.stiridecluj.ro)



Cu o investiţie de 500.000 de , producatorul roman de mobilier Larix a in Cluj-Napoca la sfarsitul saptamanii trecute un nou concept de retail de mobilier si decoratiuni, sub numele Naturlich.

Acesta functioneaza in cadrul Ambient si doreşte să se distingă prin serviciisuperioare de livrare, preţuri competitive pentru produse şi, mai cu seamă, prin absenţa cuvântului "nu" din relaţia cu clienţii. "Când vine vorba despre mobilier şi decoraţiuni, vom răspunde mereu "Naturlich" la toate solicitările clienţilor noştri. Viziunea noastră urmăreşte schimbarea imaginii serviciilor din această industrie, printr-o abordare diferită a relaţiilor cu clienţii. Mizăm pe înţelegerea dorinţelor celor care ne calcă pragul şi pe faptul că, indiferent de solicitare, noi vom putea veni cu răspunsul potrivit", spune Zsolt Bereczki, directorul general al companiei Larix.

Serviciile specifice oferite de Naturlich vor consta în consilierea clienţilor, pentru ca aceştia să îşi amenajeze casa mult dorită într-o manieră practică, dar în egală măsură estetică şi inteligentă; livrarea în maxim 48 de ore a pieselor cumpărate; personalizarea de mobilier, în funcţie de dorinţele distincte ale clienţilor, precum şi servicii de montaj, la domiciliul clientului. Toate acestea stau sub semnul unei politici de preţuri orientate înspre consumator.

"Dorim să oferim clienţilor produse de calitate, la cel mai bun preţ de pe piaţă. Vom miza pe a oferi mereu mai mult decât concurenţa, în cazul oricărui produs ori serviciu. Ne dorim ca toţi cei care ne trec pragul să trăiască o experienţă frumoasă de selectare şi achiziţie a pieselor de mobilier sau a decoraţiunilor şi sperăm să se simtă ca acasă în magazinele noastre", afirmă Zsolt Bereczki.

Primul magazin Naturlich a fost inaugurat la Cluj-Napoca, iar planurile companiei sunt de a transforma întreaga reţea deţinută în ţară în conformitate cu noua imagine.

"În prezent, avem opt magazine proprii şi alte 49 de magazine partenere ale fabricilor Larix, în mai multe judeţe din România. Perspectiva noastră pentru următorii cinci ani este de a avea magazine Naturlich în toată ţara, cel puţin câte unul în fiecare judeţ", confirmă Victoria Cadar, director comercial al companiei.

Investiţia Larix în rebrandingul magazinului din Cluj-Napoca s-a ridicat la aproximativ 500.000 de euro, iar oferta acestuia cuprinde atât produse realizate în fabricile proprii ale companiei, cât şi produse provenite de la alţi distribuitori sau producători. Au fost susţinute sesiuni speciale de instruire a personalului, pentru ca toţi consilierii din magazin să cunoască temeinic produsele şi beneficiile acestora şi să le pună cât mai bine în valoare. Compania va investi în continuare şi în cursuri de vânzări atestate pentru angajaţii săi. La Cluj, în prezent, magazinul funcţionează cu 15 oameni, dar conducerea companiei va face şi alte angajări, pentru a asigura consultanţa şi serviciile de înaltă calitate promise clienţilor. Numărul total de angajaţi al companiei Larix din acest moment, la nivel de ţară, este de 500 de oameni (în magazine şi cele patru fabrici).
Brand-ul Naturlich a fost dezvoltat de compania de strategie şi design de brand BrandTailors, din Bucureşti.

"Procesul de creare a acestui brand s-a bazat pe activităţi complexe de audit asupra mărcii şi asupra categoriei din care face parte, pe workshop-uri strategice, menite să evidenţieze obiceiurile de cumpărare şi caracteristicile cumpărătorilor, iar soluţia propusă de consultanţii companiei noastre a fost aceea de a poziţiona pe piaţă un magazin "nemţesc" cu suflet "românesc", de unde şi numele cu fonetică germană Naturlich, care se traduce în limba română prin desigur sau bineînţeles. Acest brand este el însuşi un răspuns afirmativ la orice probleme apărute odată cu nevoia de mobilare şi decorare a casei", explică Beatrice Daniş, Brand Strategist BrandTailors.